Subject: TC0231 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 15:50:40 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga TC0231 „ Kabli alajaama võrgu
ümberehitus, Tammuru küla, Pärnu linn, Pärnu maakond“

Projekti raames on planeeritud tööd 56801:005:0086 19277 Paikuse-Tammuru
tee kaitsevööndis.

Projekti käigus paigaldatakse kaitsevööndisse maakaabel ning puidust
portaal lõpumast.

Kui Teil on projektlahenduse kohta küsimusi või ettepanekuid, siis palun
anda neist teada.

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid allkirjastatud
manusega ja palun need kooskõlastada

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.